Sidor

onsdag 11 januari 2012

Foto

Fota nu på morgonen är inte att tänka på för min del. Annars ja. Jag släppar alltid med en kamera i min väska om de perfekta ögonblicket kommer. De är en liten kompaktkamera, jag är imponerad av den.   Canon SX210 IS.
Har en systemkamera oxå men, det känns inte så bekväm att släppa med sig. Jo, de beror kanske på tillfälle. När jag var i Australien så hade jag kameran med vart vi än skulle i 3 veckor. De blev en del foto men de tar tid att få bilden som jag vill ha.

Nu har jag genom tips av en stor bloggare Emma  Att vara någons fru om ett program för bild redigering. Testar de ikväll för att se om man kan fixa till bilderna.


De finns här i våran lilla stad en fotogrupp (finns säker fler) som jag funderat på att gå med i.  Fick  tips av en arbetskollegas fru om den. Då kanske man kan lära sig. Eller så är de övning, övning är de enda rätta. Så här ska fixas med bilder i kväll.  Så man kan slippa sådan här bilder........ja  nu går inte att ladda upp bilder grrrr.

Ha en superdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar